Notice: Undefined variable: thumbse in /var/www/vhosts/be-yourself.gr/httpdocs/index.php on line 1009

 

Γνωριζοντας καλυτερα ….. το αγχος μου!

No comments



- Οργανικά φαίνεται να μην έχετε τίποτα, μάλλον άγχος είναι!!

Φροντίστε να ξεκουραστείτε και να μειώσετε το άγχος σας.

Μόλις πήρατε μια συνηθισμένη διάγνωση για τον επίμονο πόνο που είχατε αλλά δυστυχώς το πρόβλημα θα παραμείνει γιατί δεν πήρατε μια συγκεκριμένη θεραπευτική αγωγή που θα σας το λύσει.
Ακούσατε αυτό που ξέρετε αλλά δεν ακούσατε αυτό που χρειάζεστε. Πώς μπορείτε να μειώσετε το άγχος;

To άγχος είναι ένα αδιαμφισβήτητο στοιχείο στη ζωή μας, το θέμα που τελικά που πρέπει να αναρωτηθούμε είναι τι συγκεκριμένα μας αγχώνει και πως το άγχος μας επηρεάζει.

Υπάρχουν πολλές θεωρίες που περιγράφουν τις πηγές άγχους όπως επίσης και αρκετές κλίμακες που μπορεί κάποιος να μετρήσει το άγχος του. Τι είναι αυτό που αγχώνει εσάς; Έχετε αναρωτηθεί τι σας προκαλεί άγχος; Γεγονότα, συνήθειες, άνθρωποι, χαρακτηριστικά σας; Καταγράψτε σε ένα χαρτί πότε νιώθετε άγχος και πόσο συχνά. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε τις δικές σας πηγές και να μην ταυτίζεστε με πράγματα που αγχώνουν όλους ή απλά τους άλλους. Εστιάζοντας στα δικά σας τότε μόνο μπορείτε να τα αναγνωρίσετε και στη συνέχεια να τα επιλύσετε!

Στην ίδια σελίδα καταγράψτε τι σας συμβαίνει όταν αγχώνεστε. Πώς επιδρά το άγχος στο σώμα σας, στο μυαλό σας, στη διάθεσή σας ακόμα και στη συμπεριφορά σας; Το σώμα είναι το πρώτο που μας κρούει το καμπανάκι του άγχους. Το κεφάλι πονάει, τα άκρα ιδρώνουν, το στομάχι σφίγγεται, η κοιλιά διαμαρτύρεται, η καρδιά χτυπά δυνατά και γρήγορα, η αναπνοή κόβεται και το σώμα λούζει κρύος ιδρώτας. Θα μπορούσα να προσθέσω πολλά ακόμα αλλά σας αφήνω να συμπληρώσετε τα δικά σας. Παρατηρήστε το σώμα σας όταν αγχώνεστε και θα διαπιστώσετε ότι δεν σας πονούν τυχαία κάποια σημεία. Είναι αυτά που αντιδρούν πρώτα σε μια στρεσογόνα κατάσταση. Βέβαια και το μυαλό μας αντιδρά. Ξεχνάμε, κολλάμε, δεν μπορούμε να αποφασίσουμε, κάνουμε λάθη και σίγουρα στο τέλος μένουμε με μια ζαλάδα. Η διάθεσή μας αλλάζει και ..όχι προς το καλύτερο. Η συμπεριφορά μας μπορεί να γίνει εριστική, επιθετική, προσβλητική και άλλα όχι τόσο κολακευτικά.

Τι είναι αυτό που συνηθίζετε να κάνετε όταν νιώθετε μεγάλη πίεση; Ρωτήστε συνεργάτες και φίλους για το πώς σας βλέπουν να αντιδράτε σε καταστάσεις πίεσης. Οι πληροφορίες που θα σας δώσουν θα σας ξαφνιάσουν.

Έχετε κάνει τα πρώτα βήματα διάγνωσης για να μπορέσετε έτσι να προχωρήσετε και στην αντιμετώπιση. Οι τεχνικές χαλάρωσης, αναπνοής και συγκέντρωσης είναι κάποιοι τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά.

Επίσης, τα χόμπυ ως τρόποι εκτόνωσης και αναπλήρωσης της ενέργειά σας θα σας βοηθήσουν να βρείτε πάλι τη δύναμη να αντιμετωπίσετε κάθε κατάσταση που σας αγχώνει!


Ελισάβετ Γεωργίου,
Ψυχολόγος - Σύμβουλος Επαγγελματικής Καθοδήγησης

Προσθεστε ενα σχολιο

Το email σας δεν θα είναι εμφανές. Τα υποχρεωτικά πεδία συμβολίζονται με *

Σχετικες Αναρτησεις